sâmbătă, 30 iulie 2022

ALTE POZE

Luni, superstarul Salman Khan a participat la evenimentul de pre-lansare al lui Kiccha Sudeep, Vikrant Rona, în Mumbai. Khan prezintă versiunea hindi a actorului multilingv sub bannerul său Salman Khan Films. În candoarea sa, actorul a vorbit despre admirația lui pentru actorul Kannada și a comentat, de asemenea, numărul crescut de colaborări dintre Bollywood și industriile cinematografice din Sud.

fotografii # lansare trail
er

★ Încercăm cu toții. Cu toții realizăm cele mai bune filme pe care le putem. Vrem ca filmele noastre să ajungă la toată lumea. Uneori funcționează și alteori nu. Nu există nicio formulă pentru o rată de 100 de sute de succes.-Salman Khan pe seria sumbru a lui BW la BO

Acesta a fost mereu acolo... din anumite motive, s-a oprit. Dar, am lucrat cu oameni din sud de-a lungul carierei mele. Fie el (Sudeep), Prakash Raj sau Prabhudeva. Am lucrat cu o mulțime de directori de Sud și DOP. Lucrez cu Venky (Venkatesh), primul său film Anari în Bollywood a fost un mare succes. Domnul Kamal Haasan este un alt exemplu care a dat mari succese.-Salman Khan despre colaborarea South și Bollywood


Vorbind despre asta, el a spus: „Acest [schimb între industriile cinematografice Bollywood și South] a fost întotdeauna acolo. Se oprise de ceva vreme [între timp]. Întotdeauna am lucrat cu oameni din sud. Anterior, am colaborat cu Prakash Raj (în Wanted; 2009) și o mulțime de directori și directori de producție din Sud. În prezent lucrez cu Venkatesh Daggubati (în Bhaijaan). Am lucrat și cu Prabhudeva. Îl avem pe Kamal Haasan, care a dat mari hituri în cinematografia hindi. Așa că, în acest fel, am ținut mereu mingea în mișcare.” Într-o notă similară, cu ceva timp în urmă, Khan a încheiat filmarea cu megastarul Chiranjeevi, viitorul film telugu Godfather, care marchează debutul său în Tollywood.

Făcând lumină asupra asocierii sale cu Sudeep, Khan a spus că au împărtășit o ecuație de lungă durată și a adăugat: „El îl găzduiește pe Bigg Boss (Kannada) și eu îl găzduiesc și pe Bigg Boss. El a făcut Huccha (2001), iar eu Tere Naam (2003) [ambele au fost remake-uri ale filmului tamil din 1999 Sethu]. Aveam și Celebrity Cricket League, în care aveam o echipă (Mumbai Heroes) și Sudeep (căpitanul Karnataka Bulldozers) ne învingea mereu. De asemenea, am lucrat împreună în Dabangg 3 (2019).

Khan a abordat în continuare seria sumbră a lui Bollywood la box office, un subiect care a luat cu asalt rețelele de socializare. El a declarat: „Toți încercăm. Cu toții facem cele mai bune filme pe care le putem. Vrem ca filmele noastre să ajungă la toată lumea. Uneori funcționează și alteori nu. Nu există nicio formulă pentru o rată de succes de 100 de sute.”

Vikrant Rona, care o are și pe Jacqueline Fernandez, este gata să ajungă în cinematografe pe 28 iulie.

 

imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu