sâmbătă, 30 iulie 2022

Rockstar DSP, care mai devreme a colaborat și cu Salman Khan la piesa Dhinka Chika din filmul Ready, a clarificat și mai mult aerul că va compune mereu o melodie în film.

În mijlocul rapoartelor că DSP, alias Devi Sri Prasad și Salman Khan, s-au despărțit pe Bhaijaan, compozitorul de muzică Pushpa a revărsat „singura” lui melodie pentru viitorul mega proiect. „De la început, nu am fost niciodată directorul de muzică complet al filmului, pentru că atunci când m-au abordat, câteva melodii erau deja făcute”, dezvăluie DSP într-o conversație exclusivă cu Pinkvilla.

Au existat speculații că Salman și echipa sa nu au fost mulțumiți de piesele compuse de DSP pentru Bhaijaan (intitulate anterior Kabhi Eid Kabhi Diwali). Cu toate acestea, muzicianul as are lucruri de spus care sunt altfel.

„Domnule Salman și cu mine împărtășim o relație grozavă... el m-a sunat cerându-mi să dau o melodie existentă precum cea pe care am făcut-o Seeti Maar și îl respect foarte mult. Călătoria noastră a început cu Dhinka Chinka și, ca persoană, este foarte iubitor, așa că nu-i spun niciodată nu. Întotdeauna sunt recunoscător și recunoscător pentru încrederea pe care o are”, a spus Devi Sri Prasad, care a compus anterior versiunea hindi a melodiei sale populare Seeti Maar, ilustrată pe Salman Khan și Disha Patani în Radhe.

Rockstar DSP, care mai devreme a colaborat și cu Salman Khan la piesa Dhinka Chika din filmul Ready, a clarificat și mai mult aerul că va compune mereu o melodie în film.

„De la început, nu am fost niciodată directorul de muzică complet al filmului, pentru că atunci când m-au abordat, câteva cântece erau deja făcute. În timp ce lucram la Bawaal, domnul Sajid mi-a cerut dacă pot sta cu acest director și Salman Bhai a fost, de asemenea, bine. El a povestit întreg scenariul și am întrebat despre părțile pe care le vreau pentru melodie. Aceasta este o melodie importantă, un număr uimitor și este pentru prima dată când Yo Yo Honey Singh și cu mine am colaborat pentru ea, o colaborare pe care o așteptam de foarte mult timp”, a adăugat muzicianul.

Cu Yo Yo Honey Singh fiind o parte a piesei viitoare , ne-am aștepta la ceva Hip Hop și plin de viață. Cu toate acestea, DSP promite să se aștepte la neașteptat.

„Nu, asta te va surprinde. Întotdeauna fac lucruri la care oamenii nu se așteaptă. Am experimentat cu el și sunt și alți cântăreți în el. Va fi un cântec al cântăreților de familie”, spune DSP pe piesa mult așteptată din filmul lui Salman Khan, condus de Farhad Samji.

 

imagine

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu