sâmbătă, 30 iulie 2022

Vijayendra Prasad pe Bajrangi Bhaijaan 2 cu Salman Khan: „Povestea are un salt de 10 ani”!

Filmul de succes iconic al lui Salman Khan din 2015, Bajrangi Bhaijaan, regizat de Kabir Khan a împlinit astăzi 7 ani de la lansare. Povestea a fost scrisă de KV Vijayendra Prasad, care lucrează în prezent la continuarea acestui clasic cult. Într-o conversație exclusivă cu Pinkvilla, cineastul as, cunoscut pentru filme precum Eega, franciza Bahubali, RRR printre multe altele, a confirmat că ideea de bază a Bajrangi Bhaijaan 2 este blocată. „I-am povestit schița poveștii lui Bhai și i-a plăcut. Acum mingea este în terenul lui pentru a decide asupra termenelor”, spune Prasad.

Scriitorul confirmă că continuarea ar fi o continuare a primei părți. „Da, povestea face un salt de 8 până la 10 ani în Bajrangi Bhaijaan 2. Sper că continuarea nu va fi mai mică decât prima parte”, zâmbește el. Continuarea se intitulează Pawan Putra Bhaijaan.. Foarte puțini știu că directorul as, SS Rajamouli, și-a exprimat odată voința de a regiza Bajrangi Bhaijaan. Dar lucrurile nu s-au concretizat cu adevărat pe vremuri. „Înainte să fiu pe punctul de a-i încredința povestea lui Salman Bhai, i-am povestit-o fiului meu și lacrimile au început să curgă din ochi. L-am întrebat dacă ar trebui să păstrez povestea pentru el, dar mi-a cerut să o dau. a fost eliberat, a venit la mine și a spus: „Tată, m-ai întrebat la momentul nepotrivit. Filmam punctul culminant al lui Bahubali 1 și atunci era o situație agitată. Dacă m-ai fi întrebat cu 10 zile înainte sau mai târziu, aș fi regizat. filmul'”, adaugă el.

Vijayendra Prasad informează că germenul lui Bajrangi Bhaijaan provine dintr-un film telugu, Pasivadi Pranam, condus de Chiranjeevi. „Îmi place filmul acela. Văzând-o, unul dintre asociații mei a spus, să facem un film în care pericolul vine din Pakistan și să facem din eroul nostru un Bajrangi Bhakt. Apoi povestea era despre eroul nostru care mergea în Pakistan și apoi îi lovește. Avem un câștigător în mână. Dar mintea mea nu era de acord cu asta. Am vrut să facem ceva dincolo de a ataca Pakistanul. Intenția a fost de a face un film care să nu mărească animozitatea dintre cele două țări, ci să o scadă”, spune el.

Vijayendra Prasad semnează să împărtășească un mic trivia despre casting pentru Bajrangi Bhaijaan. El spune: „Nu am avut pe nimeni în minte când am scris povestea... Și apoi, Salman Bhai a auzit povestea și a venit imediat la bord.” Între timp, Salman filmează în prezent pentru Bhaijaan, care se pregătește pentru lansarea pe 30 decembrie. De asemenea, are Tiger 3 pentru lansare în weekendul Eid 2023. Salman este în discuții pentru No Entry 2, Dabangg 4 și câteva filme cu cineaști din Sud sub Mythri Productions.

 

imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu