marți, 27 decembrie 2022

★ Salman a fost de acord să o facă, fără să audă detalii: Riteish Deshmukh!

Puțin pot egala entuziasmul unei aventuri de regizor primară. Riteish Deshmukh, care devine regizor cu Ved, spune că filmul este o piatră de hotar profesională și personală pentru el. Faptul că Salman Khan a fost de acord să facă o apariție specială în filmul marathi îl face cu atât mai prețuit. Khan era singurul

actor care i-a venit în minte lui Deshmukh când a conceptualizat numărul de dans, Ved lavlay. „Am vrut o melodie distractivă în care protagonistul se plânge lui bhau de femeia îndrăgostită de el. Cu toate acestea, plângerile lui sunt [pline de laudă]. Spune că este atât de drăguță și perfectă încât nu se poate descurca”, rânjește actorul-regizor.


Mereu bucuros să-și ajute prietenii apropiați, Khan este cunoscut că face apariții cameo în proiectele lor. Tot ce a fost nevoie de un singur telefon pentru a-l aduce pe superstar la bord, spune Deshmukh. „Cântecul a necesitat un A-lister pentru a-l înfrumuseța. Așa că, într-o zi, l-am sunat pe Salman bhai. Nici nu trebuia să spun nimic; a fost de acord să facă piesa, fără să audă detalii. I-am spus că trebuie să mă întâlnesc cu el [pentru a împărtăși detaliile cererii mele], dar el a spus că nu este necesar. Bunătatea lui mă lasă fără cuvinte. Nu am mai făcut niciodată un număr de dans cu el. Aceasta este prima lui melodie marathi, iar faptul că face parte din prima mea aventură regizorală o face mai specială.”

Piesa a fost compusă de Ajay-Atul și cântata de Vishal Dadlani.

Ved Lavlay a fost împușcat timp de două zile pe un platou din Mumbai. Lăudând dăruirea lui Khan, actorul-regizor spune: „După ce a ajuns pe platoul de filmare, nu s-a dus la duba lui; a rămas pe tot parcursul platoului. Când filmezi, trebuie să prețuiești timpul oamenilor. El face asta. După împachetare, mi-a spus: „Pot să trag mai multe dacă ai nevoie de mai multe fotografii.” Nu a fost greu să cânte un cântec marathi pentru superstarul a cărui mamă Salma este maharaștriană. „Vorbește fluent marathi”, adaugă

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu