joi, 21 decembrie 2023

Ai făcut filmul tău inovator, Hum Dil De Chuke Sanam (1999), cu Salman. Cum s-a schimbat acea ecuație de-a lungul anilor?


Lucrul cu Salman este o bucurie pentru mine. Sunt foarte puțini oameni care îl numesc pe numele lui. Nu-i spun Bhai și îi place asta. Ne întoarcem cu mult timp înapoi. De fapt, am fost asistent director pe Karan Arjun. Era Salman, Shah Rukh... chiar și Adi era pe platourile de filmare pentru a-i povesti lui Shah Rukh Dilwale Dulhania Le Jayenge. Deci toți eram conectați cosmic cumva.

Salman nu mă cunoaște ca Vaibhavi. Mă cunoaște ca Jinkoo, porecla mea. Și sunt foarte puțini oameni care mă cunosc așa. Deci trecem dincolo de filme. Dacă îi cer să vină la timp, va fi acolo pentru că știe că nu-l voi tortura și o voi rezolva repede. Se simte fără efort pentru el pentru că deja am depus mult efort pentru a face să pară așa. Așa dansează și Salman: tâmpitul vine din ușurința lui.

Ai spus că ai lucrat cu Salman și Shah Rukh pe platourile lui Karan Arjun. Dar ai lucrat și separat cu ei de-a lungul anilor. Cât de diferiți sunt cei doi ca dansatori?
Shah Rukh își face temele bine, repetă mult. Este animalul de companie al profesorului care se simte supărat dacă nu se află în Top 2. Dar lui Salman nu-i pasă. Este și animalul de companie al profesorului, dar îl iubești pur și simplu pentru ceea ce este: fie ia, fie lasă. Îți va arăta că nu este un hustler, dar de fapt este unul. Altfel nu poți fi somnambul prin astfel de francize. Sunt magici împreună. Au atât de multă dragoste și respect unul pentru celălalt. Simt că dacă se întâmplă Tiger vs Pathaan, actrițele ar avea o perioadă dificilă pentru că bromanta lor va prelua.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu