joi, 21 decembrie 2023

STIRE MAI VECHIE

★ „Răspunsul la piesă este uimitor de pozitiv și mă bucur să citesc cum au găsit oamenii un imn de petrecere pentru acest sezon de sărbători! M-am simțit întotdeauna fericit să distrez oamenii cu filmele și melodiile mele. Nu am găsit o bucurie mai mare decât să-i fac pe oameni să uite de tot ce se întâmplă în viața lor și să se cufunde într-o lume pe care cinematograful nostru o creează pentru ei în interiorul unui teatru!” - Salman Khan la Song Leke Prabhu Ka Naam

Cântecele și dansurile fac parte din filmele noastre, din cultura noastră și îmi place când filmele mele au melodii grozave de care oamenii le plac. Întotdeauna am crezut că relevanța unui cântec poate transcende generațiile! Am fost norocos să am câteva dintre aceste cântece în cariera mea și sper că Leke Prabhu Ka Naam va deveni și el una dintre ele în timp util.”

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu