joi, 21 decembrie 2023

Exclusiv: „Nu cred că Salman Khan este un superstar”, spune actorul pe eticheta superstarului!

 

Salman Khan se bucură în prezent de succesul „Tiger 3”, lansat pe 12 noiembrie. Într-o conversație exclusivă cu IndiaToday.in, actorul a vorbit despre „eticheta lui de superstar”.

Salman Khan ar putea fi unul dintre cele mai mari superstaruri ale țării, dar el crede altfel. Într-o conversație exclusivă cu IndiaToday.in, Salman Khan a spus că nimic despre el nu este „superstar”. Lansarea actorului pentru Diwali, „Tiger 3” este un succes uriaș, filmul depășind pragul de 250 de milioane de lei în India.

SALMAN PE Eticheta „SUPERSTAR”.

Când a fost întrebat dacă simte că are eticheta de superstar pe el oriunde ar merge, Salman Khan a spus IndiaToday.in: „Nu m-am simțit niciodată așa. Nu m-am simțit niciodată ca un superstar. Obiceiurile mele nu sunt cele ale unui superstar. Felul în care călătoresc, felul în care mă îmbrac, nu există nimic din ce fac care să vorbească superstar. Mintea mea nu este reglată așa. Nimic la mine nu este superstar. Nimic. Nu cred că Salman Khan este un superstar. Totul este tauri**t. Nu am simțit-o niciodată. Sunt fericit să mă trezesc dimineața, să-mi iau cafeaua și să-mi încep ziua. Vreau doar să dau tot ce am mai bun .”

CUM A OBȚINUT SALMAN PRIMUL FILM „TIGRUL”.

Salman Khan a vorbit, de asemenea, despre cum a obținut primul film „Tigru”, „Ek Tha Tiger” în 2012. El a spus: „Am auzit narațiunea la ferma mea și era aproximativ 2.30 după-amiază. Am auzit sinopsisul și apoi întregul scenariu și mi s-a părut bine. A fost prima dată când am lucrat cu YRF. Părinții noștri au fost foarte apropiați.”

VA JUCA AL 2-lea PRINCIPAL CU O ACTRIȚĂ FEMEI?

Salman a fost întrebat dacă este în regulă să joace al doilea rol principal sau un rol secundar, alături de o actriță de sex feminin care este capul proiectului. Actorul a spus: „Nu contează dacă este bărbat sau femeie. Dacă actorul poate aduce publicul, el sau ea ar trebui să fie mare pe afiș. Ar trebui să poată bate bani pentru producători și expozanți.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu