joi, 21 decembrie 2023

Mă bucur că Prem și Tiger au făcut Diwali special pentru familii!: Salman Khan pe recordul său remarcabil de Diwali!

Filmul YRF  Tiger 3,  cu  Salman Khan  Katrina Kaif  și Emraan Hashmi în rolurile principale, a devenit cel mai mare hit din toate timpurile  de Diwali  , deoarece a depășit 400 de milioane de milioane în întreaga lume astăzi! Cu acest număr magic, Salman are acum două din primele 3 filme cu cele mai mari încasări din toate timpurile de lansat pe Diwali - Tiger 3 și Prem Ratan Dhan Payo!

Salman Khan reacționează la succesul masiv al Tiger 3 și, de asemenea, recordul său personal de Diwali spunând: „Este destul de uimitor că două dintre cele mai iubite personaje ale mele, Prem și Tiger, au distrat oamenii atât de mult pe Diwali! Ca actor, am căutat doar să creez amintiri pentru oameni prin brandul meu de cinema și sunt norocos că m-au iubit înapoi.”

El adaugă: „Reperele sunt întotdeauna speciale, dar ceea ce este și mai uimitor este crearea unor personaje care să rămână în inimile publicului pentru totdeauna. Sper că oamenii îi vor prețui mereu pe Prem și Tiger în mod egal, deoarece pentru mine ambele personaje mi-au oferit o apreciere unanimă. Deci, nu pot să aleg unul în detrimentul celuilalt. Mă bucur că Prem și Tiger au făcut Diwali special pentru familii și public din toate grupele de vârstă.”


 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu