joi, 21 decembrie 2023

Starul WWE Braun Strowman vrea să se lupte cu Salman Khan, să joace „monstrul american” în filmul Bollywood | Exclusiv

 

Monstrul dintre bărbați Braun Strowman a fost recent în India. Starul WWE se află în prezent într-o pauză de la lupte din cauza unei răni la gât, iar vizita sa a făcut parte din eforturile promoției de lupte de a ajunge la și de a „mulțumi” fanilor din India. În timpul vizitei sale, uriașul blând s-a așezat pentru a prinde din urmă ADN-ul, vorbind despre toate lucrurile, de la pui cu unt și Bollywood până la fanii săi indieni.


 

Întrebat despre ce a fost lucrul lui preferat în India, Strowman răspunde „oamenii”. El spune că căldura fanilor l-a cucerit. „Este cu adevărat uluitor să văd răspunsul de când am coborât din avion. Atât de multe fețe zâmbitoare, selfie-uri, autografe, totul este uimitor pentru un puști din orașul din Carolina de Nord, doar să văd că am atât de mulți fani”, spune tânărul de 40 de ani.

Strowman este un gigant legitim, supranumit „monstrul” din WWE. Luptătorul simte că poate valorifica această reputație și pe ecran. Întrebat despre cunoștințele sale despre cinematografia indiană, el spune: „Știu puțin despre asta. În ultima mea vizită aici, am avut norocul să fac ceva cu Salman Khan . Abia aștept ca cineva să mă sune și voi trece direct într-unul dintre acele roluri de la Bollywood. Pot fi monstrul american din India și poate m

Vizita lui în India a fost scurtă și dulce și, deși au făcut multe, au fost unele lucruri pe care le-a ratat. Strowman ne spune: „Toată lumea îmi tot spune că trebuie să merg să văd munții. Dacă am avea ocazia, mi-ar fi plăcut să văd asta. Din păcate, nu vom avea timp să ieșim pe furiș. Dar cu siguranță am gustat o parte din bucătăria. Îmi place mâncarea indiană picant, de la pui cu unt la articol-principal tikkas. Nici măcar nu știu jumătate din alimentele pe care le mănânc, dar toate sunt delicioase.”

Poate că rănirea lui i-a dat timp să se relaxeze, dar luptătorul din el este dornic să intre din nou în ring. Înainte de a semna, el ne spune rezoluția sa de Anul Nou: „Obiectivul meu pentru 2024 este să mă întorc în ring, să primesc autorizație medicală și apoi să mă întorc să fac ceea ce îmi place, iar asta înseamnă să pun aceste mâini pe suflete speriate.”

Programarea WWE este difuzată în India pe Sony Sports Network. Rețeaua transmite în direct WWE RAW în fiecare marți, WWE NXT în fiecare miercuri și WWE SmackDown în fiecare sâmbătă.

ă lupt cu el pe ecran.”

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu