miercuri, 25 decembrie 2019

Nu credeți că eroismul în cinema va muri vreodată: Salman Khan

El a spus că nicio vedetă nu poate ține publicul în teatru dacă filmul nu este bun
PTI 25 decembrie 2019 21:07 IST
salman-khan-tiger-film via IMDb

Proaspăt de succesul filmului "Dabangg 3", superstarul Bollywood Salman Khan spune că există momente în care producătorii depășesc „eroismul”, dar consideră că este norocos că a reușit să atingă echilibrul potrivit în filmele sale.

„Dabangg 3” l-a văzut pe Salman să-și reînfășoare rolul de polițist asemănător lui Robin Hood, Chulbul Pandey, și filmul lansat pe 20 decembrie, cu o serie de Rs 90 crore în weekendul său de deschidere.

Actorul, care și-a cimentat imaginea ca erou mai mare decât viața cu filme precum „Wanted”, „Kick”, „Bharat” și serialul „Dabangg”, a spus că eroismul este aici pentru a rămâne.

"Simt că atunci când fanii merg la teatru ar trebui să fie tu și ar trebui să vină mai fericiți. Practic, asta este fondul meu de a face filme. Nu cred că eroismul poate muri vreodată".

"Nu poate muri niciodată. Există momente în care simțiți că există prea mult (eroism), așa că încercați să-l controlați, pentru a obține echilibrul corect este dificil. Am noroc că îl crăpăm", a spus Salman, 53 de ani, în un interviu de grup.
citește și

    Salman Khan nu este afectat de stardomul său: Sonakshi
    Priyanka Chopra bate Hrithik Roshan, Salman Khan în lista „IMDB top stars”
    Bigg Boss sezonul 13: Salman Khan va fi înlocuit pentru episoadele extinse?
    Construiți școli, spitale pe un teren Ayodhya de 5 acri: tatăl lui Salman Khan

Crescând, a spus actorul, l-a urmărit pe Bruce Lee pe ecran și obișnuia să imite mișcările legendei artelor marțiale de la Hollywood.

"Eu sunt un mare fan al filmului. Am vedea afișele unui film și am decide dacă dorim să vedem filmul sau nu. Astăzi, avem remorci și oamenii își fac mintea să vadă un film dacă le-a plăcut. Când ar ieși dintr-un cinematograf după vizionarea unui film, am vrut să fiu acel erou, simțindu-mă bine.

"Am viziona toate filmele lui Bruce Lee și ne-am lupta și i-am lovit pe oameni în jurul (așa cum obișnuia el). Toată lumea a fost un artist marțial la acel moment al timpului într-un mod distractiv", a spus el.

Salman a spus că nicio vedetă nu are puterea de a reține publicul în teatre dacă filmul nu este bun.

"... Până la momentul în care emoția este corectă ... Dacă faceți ceva neinteresat pentru cineva - ar putea fi mama, familia sau soția sau câinele sau țara - acea emoție funcționează. Spuneți că steaua (funcționează), dar dacă filmul nu este bun, atunci nu ține deloc ", a spus el.

"Subiectul este important. Scenele și muzica trebuie să fie bune. Dacă vine o scenă plictisitoare, oamenii se ocupă cu telefoanele", a adăugat el.
Salman se ocupă în prezent de filmări pentru „Radhe”.

„Auzesc scenarii de la Farhan (Akhtar) când apare ceva, vom vedea”, a adăugat el.

Actorul mai are „Kick 2” și „Veteran”, remake-ul hindi din filmul sud-coreean din 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu