luni, 19 aprilie 2021

„Fiecare casă din India ar trebui să aibă fii precum Salman Khan, Sohail Khan”: Rakhi Sawant mulțumește actorului pentru „salvarea vieții mamei” Anterior, Rakhi Sawant spusese că Salman Khan îi ceruse să nu vorbească public despre rolul pe care l-a jucat în tratamentul mamei sale

Rakhi Sawant, concurenta „Bigg Boss 14”, a mulțumit superstarului Bollywood Salman Khan și fratelui său, actorul Sohail Khan, pentru că au participat la sprijinul pentru tratamentul cancerului mamei sale Jaya.

Rakhi a postat câteva clipuri cu mama ei în spital. În clip, Rakhi este auzit spunând în hindi: „Astăzi este operația mamei mele pentru cancer și sunt atât de fericită. Acum, nu mai trebuie să mai iei tensiune mamă. Cancerul îți va ieși definitiv din corp”.

Mama lui Rakhi, Jaya, i-a mulțumit apoi lui Salman pentru sprijinul pe care l-a arătat.

"Aș vrea să-i spun namaskar lui Salman Khan. Mă rugam lui Isus să nu am bani. Voi muri așa și zeul meu l-a trimis pe Salman Khan ca înger în viața mea. El a stat lângă noi și m-a ajutat cu operațiune. Întreaga sa familie stă lângă mine. Aș dori să vă mulțumesc vouă și familiei voastre ", a spus Jaya, adresându-se lui Salman.

Mama lui Rakhi a adăugat în continuare: "Mă rog ca tu și familia ta să nu te confrunți niciodată cu niciun fel de luptă. Mă rog să mergi mult înainte. Mulțumesc, Salman Khan".

 

 Fiecare casă din India ar trebui să aibă fii precum Salman Khan, Sohail Khan ”: Rakhi Sawant mulțumește actorului pentru„ salvarea vieții mamei ”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu