duminică, 4 aprilie 2021

Inr-adevar ca auzim si nou prosti socante de ce, sau cum sa facem bani pe urmele lui Salman?Abuzuile sexuale la o varsta frageda , a facaut-o sa isi mai pirda posibil si mintile!

 

Fosta iubită a lui Salman Khan, Somy Ali, face dezvăluiri ȘOCANTE despre Bollywood

Recent, Somy a făcut titluri pentru dezvăluirile sale uimitoare despre despărțirea de Salman Khan când a dezvăluit că acesta din urmă a înșelat-o.

Călătoria fostului actor Bollywood Somy Ali din SUA la Mumbai pentru a întâlni dragostea vieții sale Salman Khan este o poveste cunoscută. Știm, de asemenea, că, în afară de întâlnirea cu Salman Khan, Ali a lucrat și în câteva filme hindi înainte de a se întoarce la casa ei din Miami.

Actorul, care a făcut parte din filme precum „Anth”, „Krishan Avtaar”, „Aao Pyaar Karen”, conduce acum un ONG în SUA care ajută și împuternicește supraviețuitorii traficului de persoane și violenței domestice.

Recent, fostul actor a apărut în India pentru dezvăluirile sale surprinzătoare despre despărțirea de Salman Khan când a dezvăluit că acesta din urmă a înșelat-o și, de asemenea, când a dezvăluit că a fost victimă a abuzurilor sexuale și a trecut prin calvar în mod repetat la vârsta de 5, 9 ani și din nou la vârsta de 14 ani.

Somy a mai susținut că linia de îmbrăcăminte „Being Hyman” a lui Salman a fost „inspirată” de unul dintre primele tricouri pe care le-a proiectat cu cuvintele Ființă umană scrise pe ea. 

Acum, într-un alt interviu exploziv, Somy a dezvăluit că experiența ei generală în Bollywood a fost proastă, având în vedere că unii regizori au încercat să întrețină relații sexuale cu ea și era într-o relație abuzivă. 

Uită-te la tot ce a spus Somy Ali cu întârziere. 

1. Experiența fostei iubite a lui Salman Khan Somy Ali în Bollywood

Salman Khan
1/6

"Câțiva regizori au încercat să întrețină relații sexuale cu mine. Am avut o relație îngrozitor de abuzivă. Deci da, a fost destul de rău în general", a declarat Somy Ali pentru Zoom într-un interviu exclusiv.



2. Somy Ali pe planurile ei de a reveni în Bollywood

Somy Ali își propune să revină în Bollywood
2/6

Afirmând că a avut o experiență destul de proastă în Bollywood, când a fost întrebată dacă vrea să revină, Somy i-a spus lui Zoom: „Nu, atunci nu aveam niciun interes și nici acum nu am. Am fost complet inadaptat acolo”.



3. Somy Ali revelează că ea a fost motivul pentru care Salman Khan și Sangeeta Bijlani s-au despărțit

Somy Ali revelează că ea a fost motivul pentru care Salman Khan și Sangeeta Bijlani s-au despărțit
3/6

Într-un interviu anterior cu Zoom TV, Somy Ali a dezvăluit că se datorează Salman Khan, iar Sangeeta Bijlani s-a despărțit. Cuplul era pregătit să facă nodul. Somy a dezvăluit: „Îi vedeam pe Salman și pe Sangeeta (Bijlani) împreună la el acasă, ținându-se de mână. Obișnuia să mă omoare. Eram acest adolescent obsedat să mă căsătoresc cu Salman cumva. Am început să ne întâlnim după un an. pentru mine. Era greșit, dar eram prea tânăr ca să-mi dau seama de asta ".

 



4. Somy Ali dezvăluie că Aishwarya Rai Bachchan a fost motivul pentru care Salman Khan s-a despărțit de ea

Somy Ali dezvăluie că Aishwarya Rai Bachchan a fost motivul pentru care Salman Khan s-a despărțit de ea
4/6

Într-un vechi interviu acordat unui site, la câțiva ani după despărțirea de Salman Khan, Somy Ali a numit-o pe Aishwarya Rai Bachchan drept femeia cu care Salman a înșelat-o, se arăta într-un raport India Today. Cu toate acestea, fără să joace jocul de vinovăție, Ali spusese: „Nici unul dintre ei. Amândoi au făcut ceea ce au simțit și au crezut că este lucrul corect de făcut în acel moment. Nu-mi place să țin ranchiună. Aceasta va afecta doar creșterea ca o persoană."



5. Somy Ali despre motivul pentru care s-a întors la Miami

Somy Ali despre motivul pentru care s-a întors la Miami
5/6

„După ce m-am despărțit de fostul meu în 1999 decembrie, nu a existat niciun motiv pentru care să rămân înapoi în India. În plus, am vrut să-mi termin educația, deoarece abandonasem clasa a IX-a pentru a mă muta la Mumbai. Deci, întoarcerea acasă la Miami a fost un lucru logic de făcut ”, spusese Somy într-o declarație. 



6. Fosta iubită a lui Salman Khan, Somy Ali, deschide despre violare

Salman Khan
6/6

În timpul unui interviu video cu Peeping Moon, Somy a dezvăluit șocant că a fost ea însăși victima. Somy a spus că a fost abuzată sexual la vârsta de 5, 9 și din nou la vârsta de 14 ani. Deschizându-se despre violare, Somy a spus: „Prima dată când am fost abuzată sexual în Pakistan, aveam 5 ani. 3 incidente în cartierul slujitorului. I-am spus mamei și tatălui meu că s-au făcut acțiuni. Dar ceea ce mi-au spus părinții mei este că „Beta yeh kisiko batana nahi”. Fac ceva greșit? De ce mi-au spus părinții mei? Pakistanul și culturile indiene se bazează foarte mult pe imagini. Mă protejau, dar nu am înțeles-o. Din nou a existat un incident la 9, apoi din nou la 14 ". 

 

Somy Ali a adăugat în continuare: "În urmă cu trei ani, am început să vorbesc. Chiar dacă conduceam această organizație non-profit timp de 14 ani, m-am trezit ipocrit pentru că nu puteam vorbi".

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu