luni, 28 ianuarie 2019

Fabulos la 50? Așa se simte?
Se simte minunat. Mă străduiesc cu greu să mă uit și să fiu în regulă. Deci, îmi place toată aprecierea pe care o primesc pentru asta. Tot ce aștept este o lucrare bună acum. Acesta este motivul principal pentru care trebuie să vă potriviți în această industrie, nu pentru altceva, ci pentru că vă face să vă gândiți mai pozitiv. Daca nu esti, atunci tot negativitatea te intampla in mintea ta. Aștept cu nerăbdare un an minunat înainte.
Chiar înainte de Race 3 (2018) ai fost motivat, nu-i așa?
Da, după ce am primit o mulțime de discuții de la "Mamu" (Salman Khan) că mi-a dat cu adevărat totul. El ma influențat foarte mult.
Salman a observat că a văzut diferite faze în carierele oamenilor. El menționează adesea cum ați fost (conform lui) o mare stea; chiar mai mare decât Akshay Kumar. Am vorbit foarte mult despre asta în fiecare interviu. Au fost momente când nu m-am simțit motivați. Am intrat într-o coajă. Așa cum am spus de mai multe ori înainte de asta, eu sunt cel mai tânăr din familie, așa că am fost întotdeauna protejat. Acum, mă ridic în picioare și încerc să fac lucruri de unul singur. Nimeni nu te poate ajuta. Numai atitudinea și munca grea vă vor duce undeva. Salman mi-a văzut trecerea prin acea fază și el mi-ar spune întotdeauna același lucru pe care ți-a spus-o. Și am spus: "Da, Mamu. Știu că nu mi-am dat seama. Nu eram în concurență cu oamenii și eram fericit să fiu în spațiul și munca mea ".
De ce vă sunați pe Mamu?
Ne-am chemat pe Mamu de mult timp. Nu știu cum a apărut. Oricum, venind la punct, i-am spus că nu știam că există o concurență atât de mare și că toată lumea a vrut să ia ceea ce faci pentru că doreau acele roluri. Încet, lucrurile au început să-mi scape din mâini și a fost ceva timp înainte să-mi dau seama de asta.
Ce ți-au spus tatăl tău și fratele acum că ai 50 de ani?
Tata e atat de fericit de modul in care privesc acum. El spune: "Mai întâi spuneți-mi, Salman ki baat tune maan li. Teri chaal hi badal gayi hai. Itna chaudă ho gaya hai tu abhi! Achha lagta hai. " El și fratele meu sunt amândoi fericiți. Cred că sunt încă copilul casei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu