marți, 29 ianuarie 2019

HAI MAAA NU IL MAI AMEINTI??AI uitt de bataie?O daaa n-a existat

Salman a salutat pe toată lumea și a ignorat prezența ex-flacără Aishwariya la petrecere, și ea a repetat "ignorându-ți atitudinea" cu aceeași intensitate. Potrivit unui raport din India Today, acesta este modul în care fostul cuplu sa evitat reciproc la petrecere: "Duo-ul a ales ieșiri și intrări separate în timp ce venise și părăsise petrecerea. Nu numai că duo-ul sa asigurat că nu se va întâlni și nu se va întâlni unul pe celălalt în timpul evenimentului. "Iată fotografiile lui Aishwarya și Salman cu Subhash Ghai din bash:


Aishwariya a fost întotdeauna vocală despre relația sa cu Salman și a afirmat în mod clar că motivul care a stat la baza despărțirii a fost natura sa abuzivă. În timp ce vorbea cu un cotidian de conducere, ea a împărtășit odată "Salman și cu mine ne-am despărțit în martie anul trecut, dar nu este capabil să se împace cu el. După ce ne-am rupt, el mi-a sunat și a vorbit cu gunoaie. De asemenea, ma suspectat că am afacerile cu co-stelele mele. Am fost legat de toți, de la Abhishek Bachchan la Shah Ruh Khan. Au fost momente când Salman a ajuns fizic cu mine, din fericire fără să lase urme. Și m-aș duce la muncă ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic.


Vorbind despre atitudinea sa abuzivă și despre natura violentă, actrita a declarat: "M-am opus să-i rezistă abaterii alcoolice în cele mai grave faze și, la rândul meu, eram la sfârșitul abuzului (verbal, fizic și emoțional), infidelitate și indignare. De aceea, ca oricare altă femeie care a respectat-o ​​de sine, mi-am încheiat relația cu el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu