Notebook Review: Zaheer Iqbal și Pranutan Bahl arată promisiunea

Direcția: Nitin Kakkar
Scris de: Mohammed Darab Farooqi
Durata: 1 oră 55 minute
Limba: Hindi (U)
Critic's Rating: 3/5
Poveste:
Adaptat din filmul thailandez, Jurnalul profesorului (2014), filmul începe cu un fost ofițer de armată Kabir ( Zaheer Iqbal ) care se întoarce înapoi la Kashmir pentru a fi profesor de școală. Contrar a ceea ce el a anticipat, școala se află în mijlocul lacului Wular la distanță. Nu numai că nu dispune de facilități de bază, cum ar fi apă curentă și electricitate, dar este, de asemenea, la care participă doar o mână de studenți. Narațiunea se îndreaptă după ce Kabir găsește un notebook rămase în urmă de profesorul anului trecut, Firdaus ( Pranutan Bahl ).
Revizuire:
Trăim în momente rapide, unde totul, de la iubire la sex, este un proces grăbit. Deci, indiferent dacă ne abonați sau nu la ritmul în care trăiesc viețile noastre, trebuie să se potrivească acelei viteze sau vom fi lăsați în urmă. Cred că producătorii de notebook-uri nu s-au angajat să facă acest lucru. Ei au făcut o poveste de dragoste curată, pură, care pare a fi pusă într-o epocă medievală. Nu există nici un conflict aici, nu există tați opuși, mame, frați sau chiar vecini.
Având în vedere aceste circumstanțe, perechea de lideri, debutanți Pranutan și Zaheer, ar fi putut cel puțin să se complacă într-o poveste de dragoste extrem de pasională, să cântă câteva cântece frumoase în valea Kashmirului și apoi să ardă busteni pentru a face un "Roop tera mastana". noii veniți (atât cei competenți în a-și acționa) au fost sfătuiți să se învoiască unul pe celălalt prin măruntaiele dintr-un notebook. Sincer, cine o să cumpere astăzi? În timp ce intenția poate fi lăudată, premisa reală va fi deranjată, deoarece este vorba de vorbă despre Ram în vremurile lui Rahul (cel mai preferat nume de film al lui Shah Rukh Khan).
Cu toate acestea, ceea ce cumpărați aici este Kashmirul. Filmat cu dragoste de către scenograful Manoj Kumar Khatoi, "Raiul de pe Pământ" care vă respiriază de multe ori vă face să pierdeți o bătaie de inimă. Împrejurimile idilice vă doresc să puteți umbla în această setare și să o îmbrățișați în timpul vacanței dvs. următoare.
Regizorul Nitin Kakkar a arătat un debut mai plin de imaginație în filmul său, Filmistaan ​​(2012). Aici, el se lipeste de un model placid.
Muzica lui Vishal Mishra funcționează; toate pistele (Nai Lagda, Laila, Safar, Bumro și Main Taare, cântate de Salman Khan ) au o calitate melancolică. Dar, doriti, coloana sonora a fost infuzata cu mai multa pasiune.
Sincer, nu există nimic în neregulă cu acest film. Doar că nu ar fi fost atât de antiseptic. La urma urmei, basmele sunt cele mai bune când sunt scrise de frații Grimm (Cinderella) și Lewis Carroll (Alice In Wonderland).