duminică, 29 septembrie 2019

A fost anunțat câștigătorul „Dance Deewane 2”; Salman Khan, Priyanka Chopra apar în emisiunea lui Madhuri Dixit

Sâmbătă seara a fost interesant, deoarece spectacolul lui Danhew 2 al lui Madhuri Dixit-Nene a fost marea sa finală. Vishal Sonkar a fost încununat câștigător al emisiunii. Nu numai că a câștigat trofeul, dar a luat și acasă un cec de Rs. 15 lakhs. Alături de Madhuri, regizorul Shashank Khaitan și coregraful Tushar Kalia au fost judecători în cadrul emisiunii.
În timp ce Vishal a câștigat emisiunea, Mehul Mehta, Vihan Trivedi și Tweesha Patel au fost alături de spectacol. Dintre aceștia, Mehul și Tweesha au câștigat premiul în bani al Rs. 5 lakhs individual. Salman Khan a anunțat numele lui Vishal ca câștigător în cadrul emisiunii. „Când am făcut audiții pentru emisiune, nu am crezut niciodată că voi ajunge până acum. Încrederea mea a crescut cu fiecare episod și când Salman Khan Sir mi-a anunțat numele de câștigător, mama mea era în lacrimi. Mi-a spus că își dorește că tatăl meu este aici să vadă asta ”, a declarat câștigătorul pentru Times Now.
Vishal, de asemenea, visează să coregrafieze Madhuri într- o zi. Într-un interviu acordat lui IANS, el a menționat: "Acesta este doar începutul ... Trebuie să lucrez mai mult acum. Vreau să mă văd stabilit ca unul dintre coregrafii fini din industrie. Călătoria reală a început acum. Am o mulțime de vise de îndeplinit, iar unul dintre visele mari este să coregraf Madhuri doamnă. Kaun vrea chahega unke saath kaam karna (care nu ar dori să lucreze cu ea). "
Finalul a fost, de asemenea, martor la spectacole ale lui Priyanka Chopra , care era mândră de faptul că Vishal vine din Jamshedpur, orașul natal. S-a urcat spre Pinga din regia sa Bajirao Mastani din Sanjay Leela Bhansali. De asemenea, ea s-a alăturat lui Madhuri în fața lui Dola Re. Piesa originală din Devdas a lui Bhansali a prezentat Madhuri cu Aishwarya Rai Bachchan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu