luni, 30 martie 2020

Producătorul Nikhil Dwivedi a răspuns corespunzător utilizatorului Twitter întrebând despre Shah Rukh Khan, opera de caritate a lui Salman Khan

Celebritățile din Bollywood au făcut eforturi pentru a ajuta cetățenii țării în timpul blocării coronavirusului, ajutând guvernul să lupte împotriva acestuia, făcând ajutor financiar.
Ieri, Akshay Kumar a donat Rs 25 crore fondului de asistență pentru cetățeni și ajutor de prim-ministru în situații de urgență (PM CARES), după care autorul Shefali Vaidya a pus la întrebare cât au donat Khans, în principal Salman Khan, Shah Rukh Khan și Aamir Khan. Producătorul Nikhil Dwivedi a sărit în apărarea lor.
Nikhil a răspuns la tweet-ul lui Shefali și a spus că Salman, Shah Rukh și chiar Amitabh Bachchan sunt extrem de generoși. "Fundația BeingHuman de la SalmanKhan funcționează pe parcursul anului. O singură dată am fost sceptică față de ea. În ultimii ani am avut ocazia să o observ îndeaproape și am fost plăcut șocat de felul de bani cheltuiți. O caritate sinceră. SRK cheltuiește în mod substanțial. La fel și domnul Bachchan, a replicat Nikhil.
S-a raportat astăzi că Salman s-a angajat să sprijine 25.000 de salariați zilnic din industria cinematografică prin intermediul organizației sale caritabile Fiind Fundația Umană. Între timp, Shah Rukh a spus mai devreme într-un interviu că îi place să își păstreze contribuțiile sub radar.
"Nu-mi place să vorbesc despre asta [caritate]. Mulți oameni și prietenii mei îmi spun întotdeauna că ar trebui să fac fotografii și chestii atunci când întâlnesc unii oameni. Dar nu cred în asta. Este un lucru adevărat că dacă cred într-o cauză, ar trebui să o fac în tăcere și să nu folosesc persoana mea ca actor pentru a susține asta. "Producer Nikhil Dwivedi has fitting reply to Twitter user asking about Shah Rukh Khan, Salman Khan's charity work

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu