joi, 30 aprilie 2020

EXCLUSIV: Karan Tacker dezvăluie momentul fanilor „incomod” cu Salman Khan, spune „Mă simt timid”!

Recent, actorul TV Karan Tacker a marcat debutul digital cu seria originală a lui Hotstar, Special Ops. În timpul multor interviuri cu portaluri de știri și de divertisment, el a dezvăluit că ar dori să împărtășească spațiul ecranului cu actorul bollywoodian Salman Khan. Într-o discuție în exclusivitate cu Republica Media Network, Karan Tacker a vorbit despre primul său moment de fan cu Salman Khan, când l-a cunoscut pe platourile unui serial publicitar.

Interesant este că, în timp ce își elabora momentul de fan cu Salman Khan, Karan a spus: „A fost foarte penibil. M-am simțit timid în fața lui. Jucam personajul unui băiat de coleg de badmaash. Însă în momentul în care Salman a venit în platou, am devenit dintr-o dată tocilar. Am petrecut 4-5 ore pentru a filma reclama. ” Laudându-l pe Salman Khan, el a adăugat: „Este foarte iubitor de distracție. A fost greu pentru mine, când am filmat ultima secvență de Special Ops și m-am înfășurat la șapte dimineața. Am condus până la South Bombay pentru o schimbare de 8 dimineața. Aș fi putut spune nu anunțului din cauza restricției de timp, dar cred că plăcerea muncii este ceva care te determină să faci astfel de lucruri. ” El a fost întrebat în continuare ce gen ar prefera să împărtășească spațiul ecranului cu Salman Khan, căruia i-a răspuns:
imagine
Mai târziu, a mai împărtășit și modul în care își petrece carantina. El a spus: „Am citit două scenarii. De cele mai multe ori în primele două săptămâni au intrat în înțelegerea treburilor casnice. Corpul nostru necesită timp pentru a înțelege presiunea bruscă. Acum, corpul meu înțelege în mod natural și este confortabil să îndeplinească toate treburile casei. Jumătate din zi sunt petrecută în treburile gospodărești, iar în cealaltă jumătate, chit-chat cu familia. Nu sunt o persoană TV. Îmi sun prietenii. Viața este simplă, citește, urmărește puțin aici și acolo, petrecând timp cu familia. De fapt, se rezumă la ceea ce ar trebui să fie de fapt viața - semnificativă. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu