sâmbătă, 30 mai 2020

Actor Salman Khan launches personal care brand Frsh

Frsh, un brand co-creat de Khan și Scentials - o startup de frumusețe și wellness co-fondată de Jinesh Mehta și fostul profesionist în tenis Mahesh Bhupathi - va lansa câteva produse noi în următoarele luni.

Khan are, de asemenea, în custodia sa mărci de îmbrăcăminte, echipament de fitness, gimnastică și eCycle. Actorul a fost vocal în ceea ce privește menținerea unui stil de viață mai sănătos, care este necesar mai ales în timpul unei pandemii, cum ar fi vremurile actuale. Ținând cont de acest aspect, marca va lansa mai întâi o serie de sinizitante de mână.

"Am vrut să vin cu produse de îngrijire personală la prețuri accesibile, dar de bună calitate pentru toată lumea și de aici a intrat ideea Frsh. Primele produse pe care le lansăm în cadrul Frsh sunt o gamă de sanitați de mână. De asemenea, intenționăm să lansăm alte produse. în următoarele luni ", a spus Khan.

Sângeranții Frsh, care sunt 72% pe bază de alcool, sunt disponibili pe site-ul său oficial și vor fi ulterior disponibili în magazine.

Brandul Frsh este în realizare de mai bine de un an, iar echipa este acum pregătită să lanseze o serie de produse care variază de la agenți saniteri până la parfumuri și alte articole de îngrijire sau îngrijire personală.

La începutul anului trecut, Unilever Ventures, un capital de risc și un capital de capital privat al Unilever, a ridicat Rs 25 de croreți într-o finanțare din seria A pentru Scentials.

Mehta, specialist în ambalaje, s-a concentrat pe producerea de produse de înfrumusețare de înaltă calitate la prețuri accesibile clienților prin intermediul Scentials. Anul trecut, Scentials a lansat în ianuarie brandul „one8” de cricketer Virat Kohli în categoria parfumurilor și l-a urmat cu lansarea brandului skincare, Arias, cu actorul Lara Dutta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu