sâmbătă, 30 mai 2020

Actorul Himani Shivpuri despre prima ei interacțiune cu Salman Khan și cum a rupt gheața

Artista de televiziune și film veteran, Himani Shivpuri, cunoscută popular de personajul ei Katori Amma de la Happu Ki Ultan Paltan, un serial TV foarte îndrăgit, a împărtășit cu noi o anecdotă amuzantă despre cum a fost introdusă lui Salman Khan în timp ce filma pentru filmul Hum Aapke Hain Kaun.

„Îmi amintesc prima dată când l-am cunoscut pe Salman a fost pe platoul filmului Hum Aapke Hai Kaun. Întreaga distribuție și echipaj, inclusiv Madhuri, au împărtășit o scurtă introducere. Cu toate acestea, Salman a venit chiar înainte de scenă, așa că nu am avut șansa de a fi prezentat formal. În timp ce filmam prima noastră scenă împreună m-a sunat Chachi Jaan și m-a ridicat brusc. La început, am fost șocat pentru că era neașteptat și nu făcea parte din scenariu. În plus, a fost prima noastră interacțiune! Dar asta a spart gheața. Cu toții am avut un râs plin de inimă mai târziu ”, spune Himani.
Himani Shivpuri și Salman Khan

Actorul condimentat împărtășește acum o legătură specială cu actorul Bajrangi Bhaijaan și a făcut parte din mai multe filme cu el, inclusiv blockbustere Bollywood, precum Kuch Kuch Hota Hai, Biwi nr. 1, Dulhann Hum Le Jayenge, printre altele.

În timpul blocajului, Himani a petrecut mult timp pentru a preveni spectacolele și filmele. „Întrucât sunt acasă, am decis să folosesc episoadele de vizionare în timp a emisiunii mele Happu Ki Ultan Paltan împreună cu câteva din filmele mele. Și atunci am reamintit acest incide
nt, care la fața mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu