joi, 29 octombrie 2020

Exclusiv! Jishad Shamsudeen: Am fost uimit când am auzit că jacheta era pentru „Race 3” a lui Salman Khan!

imagine

Oportunitățile nu vin să bată la ușă, trebuie să le câștigăm, iar stilistul și designerul de modă Jishad Shamasudeen este cineva care a reușit cu munca sa grea. El este stilistul personal al lui Mohanlal acum, dar tânărul designer pasionat și-a început călătoria în showbizul stilului Salman Khan, starul de succes al Bollywoodului . Într-o conversație exclusivă cu ETim.es, Jishad Shamsudeen își amintește experiența sa de a proiecta jachete pentru Salman Khan.


Jishad a proiectat un număr total de nouă jachete pentru filmul lui Salman Khan „ Race 3 ”. „Pe atunci lucram pentru Splash în Dubai. Mă bucuram de un concediu de o săptămână în India și mi sa cerut în mod neașteptat să mă întorc în Dubai pentru o filmare promoțională pentru Splash India. Randeep Hooda și Sunny Leone au fost ambasadorii mărcii Splash India și m-am dus direct la locație de la aeroport. Așa că, odată ce filmarea a fost încheiată, m-am repezit la hotelul meu. Între timp, am primit un telefon de la CEO-ul nostru Raza Beig și el m-a întrebat dacă aș putea proiecta rapid o jachetă de blugi în timp ce zbura în India a doua zi. Eram epuizat, dar m-am dus la magazinul nostru din Mall of Emirates și am ales o jachetă din denim ”, a spus Jishad amintindu-și de incident.

Tânărul designer a spus că la început era lipsit de idei, deoarece nu știa cu greu că jacheta se îndrepta spre vedeta Bollywood. „Apoi am primit un mesaj de la Beig și scria:„ Jacheta este pentru Salman Khan ”. Am fost uimit când am auzit că jacheta era pentru „Race 3” a lui Salman Khan! Am fost chiar îngrijorat de modul în care aș putea să fac o piesă interesantă pentru vedeta Bollywood într-un termen atât de scurt ”, a adăugat el.
Jishad a fost uimit și încordat, dar mâinile lui au început să lucreze la o viteză de urzeală și în câteva ore jacheta din denim era gata.


A doua zi am aflat că Salman Khan a aprobat jacheta și mi s-a cerut să mai fac încă opt în același design! ” Jishad părea încântat, chiar dacă incidentul datează de câțiva ani.





Designerul adaugă, de asemenea, că jacheta a fost unică, deoarece a fost prima ținută semnată chiar de vedetă. Jishad renunță la a se referi la aceasta ca la o „oportunitate de aur”, care a fost un bolt din albastru.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu