joi, 29 octombrie 2020

Experiența odată în viață a lui Megha!PFF

ctorul, al cărui film următor este „Radhe” cu Salman Khan, spune că superstarul a învățat-o să se bucure de lucruri simple în viață

27 oct.2020

imagine


După ce a jucat în filme tamile precum Petta, superstarul Rajinikanth, Enai Noki Paayum Thota și filme telugu precum Lie și Chal Mohan Ranga,

 Următorul film al lui Megha Akash, Radhe, este alături de vedeta din Bollywood, Salman Khan. Vorbind despre experiența ei de a lucra cu Salman, vedeta din sud spune: „A fost o experiență unică în viață, întrucât a fost un film imens cu decoruri și distribuții uriașe. Singurul lucru pe care l-am învățat de la Salman este că trebuie să ne bucurăm de lucrurile simple din viață. Chiar dacă este un superstar, a existat o inocență pe care am văzut-o în el pe platourile de filmare. Încă este copilăresc. ”

Megha spune că i-ar plăcea să interpreteze în viitor personaje cu nuanțe negative. „Mi-ar plăcea, de asemenea, să iau roluri puternice și puternice”, spune actorul, ale cărui alte proiecte telugu sunt Manu Charitra cu Shiva Kandukuri și Raja Raja Chora alături de Sree Vishnu.

Deci, a acționat întotdeauna alegerea profesiei Meghei? „Da, dar am fost și în scrierea creativă. De fapt, am făcut stagii la o agenție publicitară. Este ceva ce sper să ajung să fac într-o zi ”, împărtășește ea.

În timp ce actorul este cunoscut pentru aspectul său uimitor, ea spune că nu urmează niciun regim de frumusețe. „Doar o paletă de ruj roșu și un creion de ochi îmi face treaba într-o zi plictisitoare. Îmi place să stau în tricouri și pantaloni scurți supradimensionați. Acord mai multă importanță fitnessului - merg la sală, fac Pilates și yoga. Simt că cel mai bun mod de a arăta bine este să vă antrenați și să mâncați mâncare gătită acasă ", sugerează ea.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu