marți, 25 mai 2021

Cum a avut o întâlnire întâmplătoare cu Salman Khan un rol în fostul ofițer al armatei Sangay Tsheltrim în Radhe! Fost ofițer al armatei și gardă de corp regală din Bhutan, Sangay Tsheltrim a fost preluat pentru un rol în Radhe: Your Most Wanted Bhai de Salman Khan după ce l-a întâlnit pe platoul Dabangg.

Sunt încă năucit. De când s-a lansat trailerul Radhe, mă bucur de fiecare moment ”, împărtășește Sangay Tsheltrim, un fost ofițer al armatei din Bhutan, care a debutat la Bollywood cu Radhe: Your Most Wanted Bhai . Interesant este că o întâlnire întâmplătoare cu Salman Khan a deschis porțile filmelor hindi pentru el. Într-o discuție exclusivă cu indianexpress.com , Sangay, care provine din Bhutan, a împărtășit mai multe despre călătoria și relația sa cu „Salman sir”.

Dorind să-și reprezinte țara în competiții de fitness la nivel internațional, Sangay s-a retras voluntar din armată în 2013. După ce a câștigat numeroase premii, a decis să lanseze o sală de sport în orașul său natal și a început, de asemenea, să joace. În discuțiile cu regizorul Haider Khan pentru un film OTT, Sangay a venit la Mumbai. „Într-o seară mi-a spus că urma să-l întâlnească pe Salman Khan pe platoul Dabangg și aș fi interesat să vin”, își amintește actorul.

Ce s-a întâmplat în continuare a fost ceva ce Sangay nici nu și-a imaginat în visele sale. Împărtășind că Salman este una dintre cele mai mari superstaruri din Bhutan, a fost magic să-l văd în persoană. El a fost, de asemenea, impresionat văzând un set mare cu peste 500 de oameni în jur, „Părea mai degrabă o melă”, a remarcat el.

Sangay a spus că a fost o filmare de noapte, iar Salman a avut amabilitatea de a-i acorda timp între scene. El chiar i-a oferit cină și ceai și, când a refuzat, Salman l-a întrebat: „Protein shake?”, A împărtășit tânărul actor. El a adăugat că actorul Bajrangi Bhaijaan l-a făcut într-adevăr confortabil și au vorbit despre un subiect comun - „fitness și culturism”. „A stat și mi-a vorbit mai mult de o oră și a ieșit doar când i s-a cerut să vină pe podea. A fost atât de amabil să ofere respectul și dragostea unui străin ”, a spus Sangay. Înainte de a părăsi platoul, el i-a cerut lui Salman o fotografie, pe care vedeta a obligat-o cu bucurie. „L-am împărtășit pe Instagram la trei noaptea și pe atunci am primit maximum de aprecieri pe profilul meu. Toată lumea din Bhutan vorbea despre asta ”, spune el.

La două luni după acea întâlnire întâmplătoare, Haider Khan l-a sunat din nou și de data aceasta spunând că Salman Khan are o ofertă pentru el. Și-a făcut imediat bagajele și s-a întors la Mumbai. S-a întâlnit cu Salman și cu echipa Radhe și, înainte de a putea înțelege ce se întâmplă, era deja la bord. Sangay îl interpretează pe Lota, un ticălos, care face parte din banda lui Randeep Hooda .

Sangay Tsheltrim a spus că, deși au trecut câțiva ani de la acea întâlnire, legătura dintre el și Salman rămâne aceeași. Chiar și atunci când a lucrat cu el, a spus că are doar respect pentru el. „Nu-l pot trata niciodată ca pe un prieten sau coleg. Nu pot vorbi cu el așa. Îi respect foarte mult ”, a împărtășit el, adăugând că, având în vedere pregătirea armatei sale, el numește încă un„ domn ”superior și astfel Salman Khan va fi întotdeauna„ domnul Salman ”pentru el.

„Respectul este destul de reciproc, deoarece am văzut cum mă prezintă tuturor ca fost ofițer al armatei. Când am venit la Mumbai să-l semnez pe Radhe , el a mai asigurat că am înțeles cum funcționează afacerea filmului. Îmi cerea să fiu pe platoul Dabangg și chiar mă ducea la platoul Bigg Boss. El mă respectă și nu m-am simțit niciodată ca un străin în prezența lui. ” Sangay a adăugat că a lucrat din greu la film pentru că nu a vrut să-l dezamăgească pe Salman. „A oferit unui nou venit o astfel de oportunitate. Am vrut să dovedesc că a făcut alegerea corectă. ”

Vorbind despre reacția de acasă, Sangay Tsheltrim a spus că are deja un fan uriaș în țară, după ce a jucat un polițist într-un film Singhe în Bhutan. Acum, prezența sa în Radhe nu a făcut decât să adauge popularității sale. „Toată lumea a urmărit filmul acolo și copiii sunt atât de încântați”, a spus el.

În timp ce fanii au împrăștiat filmul cu dragoste, acesta a primit și multe critici și trolling. Când a fost întrebat despre același lucru, actorul a spus că nu contează pentru el. El a mai spus că oamenilor care îl iubesc pe Salman le-a plăcut filmul, doar cei care vor să-l tragă au răspândit negativitatea. „Filmul a înregistrat 4,2 milioane de vizualizări în prima zi, acesta este un record în sine. Cum contează atunci un lakh sau doi troli? Orice s-ar putea întâmpla, Salman sir face bani pentru producători și își distrează fanii. Asta este important. Am și oameni în Bhutan, care au încercat să mă lovească cu pumnul, spunând că am un rol minuscul. Cu toate acestea, nu reușesc să vadă imaginea de ansamblu. Am învățat de la mega steaua Salman Khan să nu las aceste lucruri să se afecteze pe sine. ”

Sangay așteaptă acum cu nerăbdare Rohingya, un film pe care l-a filmat împreună cu Haider Khan, unde joacă rolul unui ofițer al armatei. El a împărtășit că așteaptă eliberarea lui Radhe, astfel încât oamenii să-și poată da seama de valoarea și valoarea lui. „La sfârșitul zilei, sincer, sunt încă un soldat la suflet. Orice se întâmplă cu mine nu a fost niciodată planificat. Sper doar să pot face o treabă grozavă și să îi fac pe oameni mândri ”, a conchis el.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu