marți, 25 mai 2021

Gautam Gulati: Un singur bărbat a venit să mă ajute și acesta este domnul Salman!

 Gulati , în calitate de ticălos amenințător din „Radhe”, a intrat în Bollywood cu o explozie. În timp ce el a jucat rolul unui ticălos al lui Randeep Hooda , jocurile antice ale actorului au câștigat multă recunoaștere din partea fanilor. Gautam se simte mulțumit că a obținut lansarea perfectă în B-Town cu acest animator de acțiune alături de Salman Khan. Într-o interacțiune cu ETimes, actorul a deschis despre relația sa cu Salman Khan , cel mai bun compliment pe care l-a primit pentru film și părerea sa despre lansarea „Radhe” pe OTT în locul teatrelor. Extrase:

Care este cel mai bun compliment pe care l-ai primit pentru „Radhe”?
Ei bine, sincer, cel mai bun compliment pe care l-am primit a fost când filmam pentru film. Domnul Salman a început să-mi arate acea privire cu un zâmbet pe buze, „ce faci în tipuri?”. M-am speriat și i-am cerut recenzia și mi-a spus „prea bine”.
Cum ați descrie relația dvs. cu Salman Khan?
Îl respect mult! Când ne întâlneam în mod regulat, am format un raport bun cu el în 2019. După aceea, am început această relație profesională cu „Radhe”. Sunt cel mai fericit să-l am pe el și prietenia lui în viața mea.

Ai decis să debutezi cu personajul ticălos. Așadar, vă deranjează faptul că veți primi o serie de astfel de roluri înainte?
De fapt, nu cred atât de mult! Îmi plac filmele, așa că, chiar dacă ai un rol solid și de impact într-un film, atunci voi profita de ocazie. Deci, mergând mai departe, dacă mi se oferă personaje ticăloase interesante în filmele din Bollywood sau South, mi-ar plăcea să le joc. Îmi place să joc personaje negative sau un film ca Badlapur, unde eroul are o nuanță gri.

Ați menționat recent că l-ați lovit în mod eronat pe Salman Khan în timpul unei scene de acțiune. Te-ai speriat după incident?
Am fost foarte speriată în acel moment! Nu a fost o mare secvență de acțiune, dar am fost într-o poziție în care capul meu a lovit bărbia lui. Dar Salman Khan l-a transformat într-un episod comic cu aspectul său sever. Îmi amintesc acum ca pe un episod amuzant!

Filmele lui Salman Khan, când lansează cinematografele I, sunt ca un festival pentru fani. Deci ai fost dezamăgit sau dezamăgit că „Radhe” a fost lansat pe platformele de streaming din India?
Mă uitam la „Dabangg 3” într-un teatru și de fapt era ca un festival, atmosfera aceea este total diferită. Dar, din punct de vedere tehnic, el este o stea atât de imensă, încât chiar dacă filmele sale apar pe OTT, el este capabil să bată recorduri. Am urmărit recent filmul și am parcurs tot ceea ce citesc online, simt că filmul este realizat decent. Este distractiv și nu seamănă cu negativitatea creată de paginile fanilor altor actori. Aș cere doar tuturor să nu creeze zvonuri care să-i abată pe oameni. Câștigurile din acest film vor fi donate pentru ameliorarea COVID, așa că va ajuta, așa că oamenii ar trebui să răspândească pozitivitatea.

Radhe ți-a oferit acea lansare perfectă în Bollywood, dar au existat alte oferte pe care a trebuit să le respingi?
Nu s-a întâmplat așa ceva. Sincer să fiu, un singur om a venit să mă ajute și acesta este domnul Salman Khan. Cu siguranță am oferte, chiar și acum am fost abordat pentru două filme și două serii web, dar nu vreau să intru în acel spațiu vechi unde înscriu ceva și atunci nu se lansează bine. Ce rost are dacă sunt eroul unei serii web sau a unui film și nu se lansează bine și nu puteți vedea lucrarea mea? Puteți vedea munca mea pe Instagram și nu-mi pasă de Instagram care nu a fost visul meu. Când aveam 16-17 ani, visul meu era să fiu actor de film. Mă bucur acum că oamenii îmi apreciază rolul în „Radhe”, chiar dacă a fost un rol mic. În viitor, de asemenea, voi semna doar acele proiecte care sunt bine produse și bine lansate. Știu că voi pierde afacerea, dar am pierdut afacerea de foarte mult timp.Simt că nu trebuie să lucrezi doar pentru bani, ci să îți urmezi inima.

Vreți actori sau regizori pe lista de dorințe?
Vreau să lucrez cu Aditya Dhar, Sriram Radhavan. Sunt un imens Shoojit Sircar domnule, cu ani în urmă făcusem o reclamă cu el. Aveam 21 de ani și l-am împușcat pe Aamir Khan, domnule. Este foarte dulce.
RADHE POZA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu