duminică, 11 iulie 2021

Faima „Bigg Boss” Baba Khan aka Jallad, care a lucrat cu Salman Khan în „Wanted”, pledează pentru muncă "Fac un apel către toți producătorii, regizorii și regizorii de casting - vă rog să-mi oferiți lucrări, nimic altceva", a spus Baba Khan.

 

Mulți oameni din întreaga lume au pierdut locuri de muncă din cauza pandemiei. În timp ce multe companii au fost forțate să închidă magazinul, mai mulți angajați au fost rugați să plece. Printre alte industrii, industria divertismentului din India și din străinătate a fost lovită și ea grav. Mai mulți actori, în special vedetele seniori, au fost nevoiți să suporte arderea și s-au străduit să ajungă la capăt. 

Recent, controversatul reality show, actorul faimos „Bigg Boss”, Baba Khan, a deschis despre luptele sale financiare

Actorul care a lucrat cu superstarul din Bollywood, Salman Khan, în filme precum „Wanted”, „Bodyguard”, „Veer”, „Jaaneman”, printre altele, a spus că nu mai lucrează și nu este în stare să se descurce singur. 

Într-o interacțiune video, Baba Khan i-a spus lui Zee News: „Am fost în această industrie a filmului în ultimii 15 ani și totul mergea bine, dar nu mai”.

„Am făcut multe filme cu Bhaijaan precum„ Wanted ”, Veer”, „Jaaneman” și „Bigg Boss”. Am lucrat și cu Amitabh Bachchan în „Department”, am făcut „R Rajkumar” și am apărut și în „Jwala” Mandi 'cu Ravi Kishan în Bhojpuri ... Am făcut multă muncă, dar de când s-a impus blocarea indusă de COVID, am suferit mult și nu am slujbă ", a adăugat el. 

Afirmând că se confruntă cu probleme în găsirea unui loc de muncă din cauza rolurilor negative pe care le-a încercat până acum, Baba a căutat ajutor și a pledat pentru muncă, nimic altceva.  

El a spus: „În fiecare zi ies la muncă, dar nu găsesc nimic. Nimeni nu-mi dă de lucru deoarece am făcut doar roluri negative, așa că creează o imagine. Fac un apel către toți producătorii, regizorii și regizorii de casting - vă rog să-mi oferiți lucrări , nimic altceva."

Anterior, actorul principal Shagufta Ali a început să se confrunte cu o criză financiară majoră. După ce au apărut în mass-media rapoarte despre faptul că și-a vândut toate bunurile pentru a se întâlni, regizorul Rohit Shetty și echipa Dance Deewane 3 i-au oferit ajutor financiar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu