duminică, 11 iulie 2021

Salman Khan și Ranveer Singh vor colabora pentru COLORS 'The Big Picture!


Sâmbătă, s-a anunțat că superstarul din Bollywood, Ranveer Singh, își va face debutul în televiziune ca gazdă a emisiunii de jocuri, The Big Picture on COLORS. Acum, Salman Khan a urcat la spectacol, dar nu la fel de co-gazdă cum s-ar presupune. El va co-produce The Big Picture cu Ranveer ca gazdă pentru prima dată.

Într-o declarație, Salman Khan a spus: „COLORS TV este platforma perfectă pentru o emisiune de acest gen și sunt încântat să văd #Ranveersingh Dând-o viață”. Asocierea lui Salman cu COLORS a început ca gazda popularului reality show Bigg Boss. Acum, el este pregătit să coproducă ultimul lor show de teste.

Sâmbătă, a fost lansat teaserul spectacolului, unde Ranveer a fost văzut explicând formatul spectacolului în propriul său stil.

imagine


Vorbind despre debutul său de televiziune, Ranveer Singh a spus: „În călătoria mea de artist, dorința de a experimenta și de a explora a fost constantă. Cinematograful indian mi-a oferit, fără îndoială, totul - a fost o platformă pentru mine să excelez și să-mi prezint abilitățile de actor și am avut norocul să primesc o dragoste imensă de la oamenii din India. Acum, caut să mă conectez cu ei într-un mod extrem de unic și captivant prin debutul meu de televiziune cu COLORS 'The Big Picture. Propunerea de a introduce India într-o serie de teste de generație „acum” a sigilat afacerea pentru mine. Sunt încântat să mă asociez cu COLORS pentru a aduce în viață această nouă proprietate interesantă. ”

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu