sâmbătă, 22 octombrie 2022

Exclusiv: „Vreau să fac un film ca Slumdog Millionaire și să lucrez cu Salman Khan, Rajinikanth, Amitabh Bachchan”, spune producătorul Eram Aftab Faridi Producătorul Eram Aftab Faridi a spus: „Vreau să mă văd la un nivel în cinci ani când voi face un film cu superstarul domnul Rajinikanth Ji”.

 roducătorul Eram Aftab Faridi, care a susținut multe scurtmetraje, inclusiv scurtmetraje precum Shringaar, Rising India și Meet Mr Chang, se pregătește acum pentru lansarea următorului său film intitulat Shaadibaaz. Originar din Kanpur, Uttar Pradesh, Eram a urcat încet pe scara succesului. Într-un interviu pentru Zee News Digital, ea a spus despre cariera ei de producător și despre ce vrea să lucreze cu oameni ca Amitabh Bachchan, Rajinikanth și Salman Khan. Extrase din interviu sunt mai jos:

Î. Cum ți-ai început cariera de producător?

Exclusiv: „Vreau să fac un film ca Slumdog Millionaire și să lucrez cu Salman Khan, Rajinikanth, Amitabh Bachchan”, spune producătorul Eram Aftab Faridi

R. În 2016, mi-am înregistrat producția Erams Entertainment sub Asociația de producători indieni de vest a Indiei. De asemenea, am jucat atât de mult timp în seriale și reclame TV, dar mi-a plăcut să fiu producător, mi s-a părut interesant, deoarece are atât de multe domenii pe care trebuie să le înțelegem și să le executăm acolo unde ne confruntăm cu provocări. Am fost impresionat de asta, așa că m-am hotărât să fiu producător pentru că acum am fost reformat pentru a face față provocărilor.

Î. Povestește-ne despre provocările cu care te-ai confruntat ca străin în industrie.

A. Bineînțeles că oamenii și-au luat joc de mine. Se spuneau că nu știm de unde ai nebunia asta de a începe o casă de producție. Dar, nu am ascultat pe nimeni, am fost atât de concentrat pe asta și știam că pot fi un producător foarte bun în cariera mea. Oamenii obișnuiau să spună asta pentru că știau că a deveni producător nu este atât de ușor și a face un film nu este la fel de ușor. Un producător care are profit, își asumă multe riscuri. Mulți oameni și-au luat joc de mine, nu m-au luat în serios pentru că eram din Kanpur City, Uttar Pradesh. Știau că nu am nicio experiență în industria filmului, așa că obișnuiau să creadă că ar putea eșua în asta. Dar, acum oamenii mă cunosc după numele de producător, deoarece pe google sunt atât de multe date despre mine cu numele Eram Faridi, așa că acum mă simt atât de mândru.

Î. Un nume important de la Bollywood cu care vrei să lucrezi?

A. În Bollywood, mi-am dorit întotdeauna să fiu văzut cu domnul Salman Khan Ji, indiferent dacă am un ecran mic sau mare. Nu pot spune asta de când eram copil, dar de când eram conștient sau am știut despre actorie, actor și actriță, aceasta este actoria. Sunt aici nu doar despre personalitatea lui sau despre abilitățile sale actoricești, dar este și un om bun. Și dacă cineva joacă actorie îmi place, atunci sunt câțiva actori din Tollywood și în Bollywood domnul Amitabh Bachchan Ji. Vreau să lucrez cu câțiva artiști de teatru care fac parte din industria noastră de film de la Bollywood. Vreau să lucrez cu acești actori.

Î. Unde te vezi peste cinci ani?

A. Vreau să mă văd ca un producător ale cărui filme nu numai că lovesc, dar ating și inimile oamenilor. Vreau să fac filmul ca un film „SLUMDOG” sau cei din film vor spune că este povestea mea, sunt eu. Vreau să mă văd la un nivel în cinci ani când voi face un film cu superstarul domnul Rajinikanth Ji. Eu cred mereu în adevăr și realitate și, dacă cred, vreau să mă văd la acel nivel în cinci ani.

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu